[FAKE] Greg Akcelrod, Arrête de salir nos couleurs Greg... |
Bienvenue invité ( Connexion | Inscription )
![]() ![]() |
[FAKE] Greg Akcelrod, Arrête de salir nos couleurs Greg... |
![]()
|
|
![]() On est ParTis, on a tout compris! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Members Messages : 15,976 Inscrit : 11/01/2009 Membre no 455 Tribune : Viré du stade ![]() |
english please Citation Французин почва с ЦСКА в Австрия 27.06.2009 10:27 Първият чужденец от очакваните на проби в ЦСКА, вече е при отбора в Австрия. Става въпрос за френския футболист Грегори Акселрод. 26-годишният нападател е носил екипите на Пари Сен Жермен и аржентинските Тигре и Ривер Плейт. За последно Акселрод е играл в отбора от Бруней ДПММ. Французинът обаче напуска клуба, след като Футболната асоциация на Малайзия забранява участието на чуждестранни футболисти в местното първенство и турнирите под нейна егида. В австрийското градче Санкт Вайт Акселрод ще бъде тестван от ЦСКА, съобщи сайтът на клуба. in english please? -------------------- "bon aujourd'hui j'avais pas envie de perdre mes thunes alors j'ai convaincu mon frère de 13 ans de me filer 1€ je lui demandais les matchs sur lesquels il voulait miser mais je lui disait chaque non c'est pas possible :lol:
alors je lui ai imposé dortmund nice et malaga et il a eu le droit de choisir arsenal :lol: la cote était de 27,4 et on a pas gagné :)" @Fanfan Vainqueur de l'Urban_2.0 ! Merci le 94/5/7 Vainqueur de l'Urban_3.0 ! Merci les Jaunes: Unreal, Fufax, Madi$kwale et Rjay ! Un jour on demandera au PSG de choisir entre sa vie et ses supporters, il nous répondra sa vie et on le quittera sans savoir que sa vie c'était nous... |
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 27 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,107 Tribune : Non précisée ![]() |
thanks guys
|
|
|
![]()
|
|
Membre habitué ![]() ![]() Groupe : Members Messages : 2,476 Inscrit : 09/01/2009 Membre no 143 Tribune : Non précisée ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 27 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,107 Tribune : Non précisée ![]() |
Французин почва с ЦСКА в Австрия-French start with CSKA in Austria
27.06.2009 10:27 Първият чужденец от очакваните на проби в ЦСКА, вече е при отбора в Австрия. -First man on try at CSKA , is now hear in our Camp in Austria Става въпрос за френския футболист Грегори Акселрод.-It's About Gerg Akcelrod 26-годишният нападател е носил екипите на Пари Сен Жермен и аржентинските Тигре и Ривер Плейт. 26 years old forward had been wearing ,jerseys of PSG,Tigre(Argentina) and River Plate (Argentina) За последно Акселрод е играл в отбора от Бруней ДПММ.Last he had been playing for Brunei DPMM(team from Brunei) В австрийското градче Санкт Вайт Акселрод ще бъде тестван от ЦСКА, съобщи сайтът на клуба. In austrian town St.Wait ,Akcelrod will be try by CSKA |
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 7 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,109 Tribune : Non précisée ![]() |
Aleeeeez,C'est pas vrai?!?! Je suis suporter de CSKA Sofia aussi et je peut pas croire que ce mec est pas professionnaliste
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
english please
|
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 7 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,110 Tribune : Non précisée ![]() |
plase write on english because we don't understand french.
![]() |
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 7 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,109 Tribune : Non précisée ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
please ENGLISH
|
|
|
![]()
|
|
Membre habitué ![]() ![]() Groupe : Members Messages : 2,476 Inscrit : 09/01/2009 Membre no 143 Tribune : Non précisée ![]() |
You 've been owned.
![]() |
|
|
![]()
|
|
![]() On est ParTis, on a tout compris! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Members Messages : 15,976 Inscrit : 11/01/2009 Membre no 455 Tribune : Viré du stade ![]() |
He never plays in PSG. This guy just made a website where all is lying
-------------------- "bon aujourd'hui j'avais pas envie de perdre mes thunes alors j'ai convaincu mon frère de 13 ans de me filer 1€ je lui demandais les matchs sur lesquels il voulait miser mais je lui disait chaque non c'est pas possible :lol:
alors je lui ai imposé dortmund nice et malaga et il a eu le droit de choisir arsenal :lol: la cote était de 27,4 et on a pas gagné :)" @Fanfan Vainqueur de l'Urban_2.0 ! Merci le 94/5/7 Vainqueur de l'Urban_3.0 ! Merci les Jaunes: Unreal, Fufax, Madi$kwale et Rjay ! Un jour on demandera au PSG de choisir entre sa vie et ses supporters, il nous répondra sa vie et on le quittera sans savoir que sa vie c'était nous... |
|
|
![]()
|
|
![]() Membre habitué ![]() Groupe : Banned Messages : 2,195 Inscrit : 11/01/2009 Lieu : Rueil-Malmaison Membre no 303 Tribune : Non précisée ![]() |
Ptin l'invasion de bulgares
![]() I'm sorry for you, but greg is a big fake, and he doesn't have the level to play Professional Football ![]() |
|
|
![]()
|
|
Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 7 Inscrit : 27/06/2009 Membre no 1,110 Tribune : Non précisée ![]() |
www.cska.bg: French forward joined CSKA in Austria
French footballer Gregor Akselrod joined the CSKA team after their arrival in Austria today. 26-year-old forward who has worn the teams of the French PSG and Argentinian Tigre and River P. will play out trial during the preparation of red in Sankt Vayt and will need to convince senior coach Luboslav Penev as. (translated by translate.google.bg) |
|
|
![]()
|
|
He never played as a professional player , nobody here has never seen him play .
But dont be affraid if it is just for bulgarian championship , no need to be Zidane to play in it. |
|
|
![]()
|
|
![]() Débutant ![]() Groupe : Members Messages : 1 Inscrit : 27/06/2009 Lieu : Paris Membre no 1,108 Tribune : Non précisée ![]() |
Citation (Bisounours) I'm sorry for you, but greg is a big fake, and he don't have the level to play Professional Football unsure.gif En Anglais, ça s'écrit : HE DOESN'T ![]() |
|
|
![]()
|
|
what a shаме ,thanks for the information ...
|
|
|
![]()
|
|
![]() Membre habitué ![]() Groupe : Banned Messages : 2,195 Inscrit : 11/01/2009 Lieu : Rueil-Malmaison Membre no 303 Tribune : Non précisée ![]() |
He never played as a professional player , nobody here has never seen him play . But dont be affraid if it is just for bulgarian championship , no need to be Zidane to play in it. Ouai enfin faut pas les prendre pour des billes quand meme, le mec il a meme pas le niveau CFA quoi ![]() |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
![]()
|
|
![]() Millonario ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groupe : Modérateurs Messages : 57,238 Inscrit : 28/11/2008 Membre no 9 Tribune : Viré du stade ![]() |
www.cska.bg: French forward joined CSKA in Austria French footballer Gregor Akselrod joined the CSKA team after their arrival in Austria today. 26-year-old forward who has worn the teams of the French PSG and Argentinian Tigre and River P. will play out trial during the preparation of red in Sankt Vayt and will need to convince senior coach Luboslav Penev as. (translated by translate.google.bg) And he never played at River Plate. Greg is a fake. He invented his story with a lot of evidence like videos, site, etc. You will see, he is a joke. |
|
|
![]()
|
|
mat2t
calm down... Bulgarian Championship is bad ,but CSKA can beat PSG ... so take it easy ,the fake player is on a trial period ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Version bas débit | Nous sommes le : 16/06/2025 07:01 |